niedziela, 24 listopada 2013

Nie wierzę :-D

Zajrzałam sobie na bloga, bo chciałam Wam poopowiadać co tam nowego uszyłam i co planuję uszyć, a tu czekała taka niespodzianka cudowna :-D. Po prostu nie mogę uwierzyć, że aż tak moje wielorybki przypadły Wam do gustu. Jesteście cudowni i niesamowicie jest mi miło. 20 zapisanych osób to był mój mały sukces, a Was jest chyba już ponad dwa razy tyle doliczając facebook'a. Takie chwile właśnie motywują niezmiernie do działania. Aż się chce do maszyny biec natychmiast i coś czarować nowego.

W takim razie nie napiszę co ostatnio uszyłam tylko jutro zrobię mnóstwo zdjęć i wtedy Wam pokaże, bo przecież bez zdjęć to tak smutno, a ja jestem tak wesoła odkąd zobaczyłam zapisy na candy, że smutnego posta dziś pisać nie zamierzam :-D.

Dziękuję Wam serdecznie i już nie mogę się doczekać losowania. Zapisy do północy Andrzejek więc może ktoś jeszcze się skusi na przygarnięcie wielorybka :-D. Pozdrawiam Was najserdeczniej i ściskam wesoło bo dziś jakoś tak ponuro było cały dzień.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz