piątek, 8 lutego 2013

Niespodzianka!

Całkowicie i kompletnie zapomniałam, że zapisałam się na wędrującą książkę!
Zapisałam się jeszcze przed świętami i w styczniu zaglądałam jeszcze na jakuszyc.pl żeby spojrzeć gdzie aktualnie jest wędrująca do mnie książka, ale później w natłoku zajęć, jakoś zapomniałam o tym.
A tu dzisiaj niespodzianka!
Zapukał listonosz i Tata odebrał dużą paczkę do mnie. Początkowo nie miałam pojęcia co w Niej jest, już zaczęłam się obawiać, że pomyliłam daty wymianki groszkowej.
Tata rozpakował szybko paczkę, a w Niej znalazłam książkę i paczuszkę z drobiazgami od Maszy ze Sztuki Popełnionej. Ucieszyłam się niezmiernie, aż nie mogłam zasnąć na drzemce Jasiulowej :-)

Książka jest obszerna i ładnie opracowana. Z tego co zdążyłam zerknąć ma ładnie opisane instrukcje, duże i zrozumiałe rysunki. Dla takiej amatorki jak ja to skarb, więc Tatula nasz kochany powiedział, że sprezentuje mi kiedyś taką kniguszkę.



Razem z książką dostałam torebeczkę ze słodkościami, śliczną broszką, tagiem-zakładką i kompletem biżu. Dziękuje serdecznie Maszy i niedługo będę szykować się do wysyłki do następnej uczestniczki wysyłki.

***

Jasiula usiadł wczoraj raz pierwszy u Dziadków. Byliśmy na pieczeniu pączków Babcinych pysznych, bo z cukierkami, tzn. z galaretkami w czekoladzie, w środku :-) Jasiulenty wędrował po dywanie, przeszedł przez próg z pokoju do kuchni i zainteresował się drzwiami. Najpierw oparł się na łokciu tak jak zwykle, a potem na rączce co robi od jakiegoś tygodnia. Zanim ktokolwiek się obejrzał już dwie rączki były zajęte badaniem drzwi :-D

Cudak nasz kochany...


3 komentarze:

  1. Nie mogę znaleść maila dlatego piszę tu. Zapisałaś się u mnie na wędrującą ksiazkę. Oczywiście ze możesz wziąść udział podeślij mi tylko na maila twój adres do wysyłki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super książeczka :) Życzę udanej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super niespodzianka
    P.S.Podeślij zdjęcie wymianki w kropki:)

    OdpowiedzUsuń