środa, 13 lutego 2013

Kropki, kropunie, kropeczki!

Wstaje sobie z popołudniowej drzemki Jasiulowej, a tu paczka od listonosza. Yupiii, czekałam od rana na nią. Wielka brązowa koperta przywędrowała do mnie od Kerowyna z wymianki kropkowej!

Rozpakowałam z niecierpliwością, a w niej sameeeee cudaaaaa! Zaczynając od masy słodkości, kawki, herbatki, a kończąc na dwóch pakunkach :-D


Jestem pod wrażeniem wykonania kompletu! I aż się boję, że moja wysyłka nie dorównuje Kerowynowej :-/



 W mniejszym pudełeczku znalazłam dwa woreczki przydasi i śliczny notesik z karteczkami samoprzylepnymi.
Nie wiem jak Ona to zrobiła, ale trafiła w dziesiątkę, bo akurat brakowało nam karteczek na zapiski i listy zakupów!

Dziękujemy za uratowanie :-D

 Większa paczka chowała podełeczko z urocza ramką i tagiem z haftem matematycznym, w którym Kerowyn się specjalizuje. Ramka jest świetnie wykonana i bardzo przypadła nam do gustu, a będzie w niej zdjęcie Jasiula.


Dziękuję za przydasie, które na pewno zainspirują mnie do pracy scrapowej i za cudne podarunki! Pozdrawiam serdecznie Kerowyna i nie mogę się doczekać następnej zabawy wymiankowej.

PS. Jasiulowi najbardziej podoba się folia bąbelkowa, ale co się dziwić, przeciez to chłopaczysko jest i się nie zna poprostu :-).

6 komentarzy:

  1. Cieszę się strasznie, że mój prezent Ci się podoba. Przesyłka od Ciebie czekała wczoraj na moim biurku, jak wróciłam z pracy. Bardzo, bardzo Ci dziękuję za te śliczności! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff,a ja się bałam, że nie doszła na czas do Ciebie. Dziękuję za wymiankę i mam nadzieję, że była równie miła dla Ciebie jak dla mnie :-)

      Usuń
  2. Dziewczyny spisałyście się na medal.
    Dziękuję Wam za udział w wymiance.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój blog jest bardzo ciekawy!
    Z miłą chęcią będę oglądać Twoje postępy w blogowaniu:)
    Obserwuje i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. i ja witam za zapraszam do mnie po wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń