poniedziałek, 3 lutego 2014

Wyniki tildowe i Jasiul mój...

Czas na wyniki konkursiku. Uzbierała się Was okrąglutka dwudziestka. Piękne rzeczy piszecie kochane moje i kompletnie nie mogłam się zdecydować którą wybrać więc znowu losowanko urządziłam :-D.
Każda z Was dostała swój numerek :-D

3. mrumru
7. AJ
8.      ToTylkoJa
9.      pocopotka j
10.  Agata Grabarek Babicka
13.  hubka38
14.  Iwona M.
15.  Piecuchowo


 a wylosowana została...

... a to najpierw może pokażę Wam zdjęcia mojego Jasiulka, bo dawno go tu nie było. Na zakupach byliśmy w piątek w markecie i małą ławeczkę znalazłam za szaloną cenę 15złociszków, a Jasiulowi tak się spodobała, że targał ją maluch mój przez cały czas i co kilka kroczków stawiał ją sobie i siadał i wokół niego co się dzieje oglądał. Sympatyczna to wyprawa była... w sumie... nie licząc akcji zmęczonego i znudzonego Jasiulentego przy kasie. Maluch mój niebiański zaczął się drzeć wniebogłosy, siadał na podłodze, a o mało się nie położył, ale babcia go powstrzymała, uciekł nam od kasy i wrócił na sklep, więc przez chwilę nie wiedziałyśmy gdzie jest. A ja, jako matka, pierwszy raz poczułam na sobie wzrok potępieńczy ludzi stojących w kolejce za mną. Czułam się w ich oczach wyrodna, a moje dziecko nie wychowane zupełnie kompletnie na amen. 

Czy Wy też kiedyś czułyście taki wzrok ludzi gdy Wasze dziecko harcowało nieznośnie w tłumie???

Taka to historia, a dalej kilka zdjęć z tej wyprawy.

















 No dobrze pozdrawiam Was gorąco i serdecznie....


.... a wylosowany został numer 16 ście...


... więc wracajcie na początek i sprawdźcie, która to miała szczęśliwy numerek :-D




 Buziaki, śpijcie dobrze.



10 komentarzy:

  1. Gratulacje dla wylosowanej szczęściary:)
    Hihi, dziecko jest dziecko, a jak ktoś nie rozumie tego, to jest trąba:) Niech sobie patrzą:))

    Uściski!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) Dziękuję za miłą zabawę i zapraszam do siebie na Candy :) http://skrzydlatachatkaaj.blogspot.com/2014/02/canyd-w-skrzydlatej-chatce-do-21.html

    OdpowiedzUsuń
  3. No to napięcie zbudowałaś , nie ma co :-)
    Żałuje ,że mnie się nie udało , ale serdecznie gratuluję zwyciężczyni i dziękuje za zabawę !

    A Młody .. no chłopak boski jak się patrzy :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. kurka jego raz, ale Sylwi gratuluję na pewno coś z tego wyczaruje;O)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała wiadomość z samego rana, baaardzo dziękuję! Ale napięcie było, bo kiedy doszłam do końca postu święcie przekonana byłam, że jestem pod nr 19 :):):)
    A odnośnie synka: wygląda słodko z tym taborecikiem :) Nigdy nie poczułam potępieńczego wzroku wśród ludu, moja mała nie dawałam mi ku temu okazji, a nawet gdyby dała to nie przejmowałabym się zanadto. Niby większość zależy od rodzica, ale dziecko jak dziecko... zrozumieć to mogą tylko młodzi rodzice, cierpliwi rodzice :) i spokojni wyrozumiali ludzie, a ilu ich jest? :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sylwia gratuluję wygranej...
    Jaki cudowny chłopak.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak szybko się ten konkurs skończył a ja już mam ochotę na następny :-DDDD

    Pozdrawiam Was serdecznie dziewczyny i dziękuję za udział w zabawie.

    Jasiulowa

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję szczęśliwej 16 :-). Ryczka ( po poznańsku) super! I wszystkich zapraszam do siebie na candy: http://szyciekoty.blogspot.com/2014/01/candy-z-kotem-u-koty.html

    OdpowiedzUsuń