czwartek, 3 października 2013

Album dla Nadusi

Zrobiłam kilka albumów, dokładnie  cztery :-D, ale ten jest pierwszym z którego jestem nie tylko zadowolona, nawet dumna jestem powiedziałabym. Nie wiem czy jest dość profesjonalny żeby można go było porównywać z albumami prawdziwych scraperek, ale mimo to, myślę, że jako początkująca, całkiem dobrze wypadam :-D.

Uczestniczę zawsze w jakimś w candy scrapwym, więc ten album zamieszczam żeby nie było, że nie scrapuje. 

Album został stworzony zmyślą o zdjęciach ze chrzcin naszej małej Nadusi. Okładka jest fioletowa, bo bardzo mi ten kolor do maleńkiej pasuje. Album ma okładki wykonane na bazie grubej tektury, oklejonej ozdobnymi papierami. wewnątrz znajduje się 9 kart papieru wizytówkowego zbindowanych i przymocowanych stale do okładki. Każda ze stron oddzielona jest od następnej białą kalką. Dwie strony są w formie koperty z kartami do naklejenia lub opisania zdjęć. Na tylnej okładce znajduje się dodatkowa koperta na płytę lub nie wykorzystane zdjęcia.

Jestem otwarta na konstruktywną krytykę, bo zawsze pomaga ona się rozwijać, a więc zachęcam do komentowania.






 
 
 

4 komentarze:


  1. Jak zwykle same śliczności. Zapraszam do zabawy zostałaś nominowana http://mamom-polecamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny! Czy można taki album u Ciebie zamówić? Nam niedługo szykują się chrzciny i prezent byłby pierwsza klasa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że można :-D Cieszę się bardzo, że się spodobał.

      Usuń