poniedziałek, 26 maja 2014

mega paka Panów Szmatek

Taka mega paka powędrowała sobie do Pani Marty i Jej synka Jasia :-D. Pani Marta sama zaprojektowała zabawki wybierając kolory i wzory materiałów, a ja dodałam od siebie dopasowanie tasiemek do wszystkich 6-ściu szmatek i cudną szarą pepitkę do jednej :-D.

Szmatka w pepitkę i w zygzaki była odrobinę większa 25x25 cm, pozostałe 20x20 cm.

Już dostałam cudne zdjęcia małego Jasia tarmoszącego Szmatki jasiulowe, ale frajda oglądać takie fotki, normalnie dumna jestem :-DDD.
















Pozdrawiam cieplutko i jeszcze dziś Wam coś wrzucę, bo nie wytrzymam do jutra :-D





2 komentarze:

  1. a mojemu synkowi metkowiec jakoś nie podszedl:(... nie wiem czemu, bo metki uwielbia i łapie każdą gdy znajdzie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jest z dzieciaczkami, że są indywidualistami już za maleńkiego i wtedy metkowce odrzuca po prostu ich ideologia :-D Zadnym naukowcom nie udało się tego do tej pory wyjaśnić.
      Spotkałam do tej pory dwoje dzieciaczków, które metkowców nie aprobują :-D

      Usuń