poniedziałek, 24 marca 2014

Koce jasiulowe i tłumaczenie

No tak, szmat czasu w sumie mnie nie było i sumienie każe mi się wytłumaczyć. Otóż wstrętna jelitówka nawiedziła nasz dom ponad dwa tygodnie temu, potem przeziębienie Jasiula a teraz moje i sił już brak było kompletnie na siedzenie przed monitorem. Przepraszam.

W ramach wynagrodzenia pokazuję dziś nowy projekt kocyków, które powstały w czasach zachorowań naszych. środek to grubaśny polski polar a brzegi podwójnie złożone minky. Koc jest cudownie ciepluchny i i mięciutki, tylko się otulać i nic więcej nie potrzeba. Prezentuję "koc jasiulowy"

Dostępne rozmiary:
- 100x80
- 160x100
- 200x160

Blogger jakoś dziwnie eksponuje zdjęcia i widać na nich niedociągnięcia w retuszu tła, ale na moim monitorze, w GIMPie i na dawandzie wszystko się zgadza i jest ładnie. Wiecznie mam tu jakieś problemy ze zdjęciami :-/


















Zajrzyjcie ttaj i spójrzcie na jeszcze jeden wzór 
 http://pl.dawanda.com/product/60800635-koc-polarowy-jasiulowy



I jak wam się Kochani moi podobają te kocyki wiosenno-letnie???

 

 Napiszcie jakie jeszcze wersje kolorystyczne macie jeszcze ochotę zobaczyć :-D


7 komentarzy:

  1. Ale piękne rzeczy tworzysz, kocyki są prześliczne takie piękne barwy połączyłaś , pozdrawiam :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem jak moglam przegapić ten materiał, bo minky zachwycają się wszystkie blogowe mamy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Very rapidly this web page will be famous amid all
    blogging and site-building visitors, due to it's good articles or reviews

    Also visit my blog Pest Bird Control Winnipeg MB

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello jestem Sabinka ,
    bardzo przyjemnie przegląda się twoje wpisy, zapewne obejrze twojego bloga też nie raz, a tymczasem pozdrawiam oraz proponuję wejść na moją strone online

    OdpowiedzUsuń